باتری سوزوکی محصول مشترک ژاپن و شرکت سپاهان

باتری سوزوکی محصول سپاهان و ژاپن
4.7
(103)

شرکت سوزوکی باتری ژاپن با همکاری سپاهان باتری در ایران باتری خودرو تولید می‌کند. این باتری‌ها با کیفیت بالا و استفاده از فناوری‌های روز دنیا تولید شده و به بازار ایران عرضه شود. به گفته‌ی مارتین براف، سوزوکی به عنوان یک برند معتبر خدمات پس از فروش و گارانتی باکیفیتی ارائه می‌دهد که این موضوع در محصولات تولیدی ایران رعایت می‌شود.

شرکت باتری سپاهان در مراسمی با حضور فعالان بازار باتری و قطعات یدکی خودرو، مدیران و مسئولان صنفی و دولتی، اصحاب رسانه و مدیران سوزوکی، شرکت ژاپنی سوزوکی را به عنوان شریک جدید خود معرفی کرد. سوزوکی نیز در این مراسم تولید باطری سوزوکی در ایران و نمایندگی سپاهان در کشور را به صورت رسمی اعلام کرد.

باتری Suzuki محصول ایران و ژاپن
باتری Suzuki محصول ایران و ژاپن

خیلی از همکاران و مشتریان سوال میپرسند که چرا سوزوکی باتری، نماینده خود را در ایران سپاهان باتری انتخاب کرده است؟

پاسخ: بدلیل داشتن زیر ساخت های مهم و رعایت کردن اصول استاندارد، شرکت سوزوکی تحقیقات جدی تری را نسبت به این شرکت انجام داده و باتوجه شرایط  حاکم در ایران از جمله امنیت و امکاناتی که در فضای کار ایران موجود است این امکان فراهم شد که شرکت سپاهان نماینده اصلی شرکت سوزوکی باتری انتخاب شود.

  مشخصات باتری سوزوکی

باطری سوزوکی، این برند تجاری که درواقع باتری سیلد_کلسیمی MF یا همان باتری اتمی بدون نیاز به مراقبت می باشد، جهت نصب بر روی خودروهای سنگین و سبک تولید شده است. در باتری های اتمی صفحات کلسیم با تکنولوژی Expanded metal  استفاده شده است.

  • دارای فیلتر ضد انفجار هستند.
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید صفحات اکسپند
  • در دمای پایین قدرت استارت خوبی دارند.
  • از تکنولوژی MF (باتری های بدون نیاز به نگهداری) استفاده می کنند.
  • دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری
  • دشارژ خود به خودی بسیار کم اتفاق می افتد.

سوزوکی باتری خودروهای سبک و باتری خودروهای سنگین را روانه بازار نموده است.

کیفیت باتری سوزوکی سپاهان

باطری سوزوکی سپاهان طبق استاندارد های بین المللی تولید می شود و شرکت سپاهان باتری آن را توسط مهندسان ایرانی تولید می کند و این کار با نظارت مهندسان ژاپنی انجام می‌شود و به همین دلیل باتری سوزوکی یکی از بهترین نوع باتری ها است که بسیار پیشرفته و مدرن با آخرین تکنولوژی ها می باشد.

فناوری بکار رفته در این باتری از آخرین دانشی است که در کشور های پیشرفته بکار می رود و طبق استاندارد های آلمان ، انگلیس و استرالیا می باشد. باتری سوزوکی سپاهان از مواد اولیه با کیفیت تولید می گردد. و یکی از راه های شناخت آن خدمات پس از فروش آن می باشد.

 استعلام گارانتی باتری سوزوکی
استعلام گارانتی باتری سوزوکی

گارانتی باطری سوزوکی

لازم به ذکر است باتری های SUZUKI نیاز به داشتن کارت گارانتی نداشته و پس از فعال کردن گارانتی خدمات آن در همه جای ایران بدون نیاز به کارت گارانتی قابل استفاده خواهد بود.

در خودروهای غیر سنگین باطری سوزوکی از ضمانت نامه 16 ماهه استفاده می کند و در ماشین های سنگین از ضمانت نامه های 8 ماهه بهره می برد. باطری سوزوکی نیز از تقلب در ساخت  مستثنی نیست و  باید شماره سریال که روی باتری نوشته شده است با برگه ضمانت یکسان باشد اگر شماره سریال یکی نباشد گارانتی غیر معتبر خواهد بود و خدماتی صورت نخواهد گرفت.

باطری خودروهای سبک سوزوکی:

شامل باتری هایی با تنوعی از امپر ها از ۳۵ تا ۷۴ آمپر می باشد.

باطری سوزوکی 35 آمپر– باطری سوزوکی 45 آمپرباطری سوزوکی 50 آمپرباطری سوزوکی 55 آمپر– باطری سوزوکی 60 آمپرباطری سوزوکی 66 آمپرباطری سوزوکی 70 آمپر باتری سوزوکی 74 آمپر

باطری خودرو های سنگین سوزوکی:

شامل باتری هایی با امپرهای ۸۸ تا ۲۰۰ آمپر می باشد.

باطری سوزوکی 90 آمپرباطری سوزوکی 100 آمپرباطری سوزوکی 150 آمپرباطری سوزوکی 170 آمپرباطری سوزوکی 190 آمپر

قیمت باطری سوزوکی سپاهان

قیمت باتری سوزوکی با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری های تولید داخل مناسب می باشد و مشتریان می توانند با مناسب ترین هزینه بهترین و با دوام ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند. مشتریان شرکت سپاهان به عنوان سرمایه های شرکت سپاهان بوده و شرکت در صدد است تا با خدمات دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

تخفیف!

باتری 72 آمپر

باتری 72 آمپر سوزوکی

تومان3,111,000

باتری 220 آمپر

باتری 220 آمپر سوزوکی

تومان3,580,000
تخفیف!

باتری 190 آمپر

باتری 190 آمپر سوزوکی

تومان7,744,000
تخفیف!

باتری 170 آمپر

باتری 170 آمپر سوزوکی

تومان7,094,000
تخفیف!

باتری 150 آمپر

باتری 150 آمپر سوزوکی

تومان6,666,000
تخفیف!

باتری 100 آمپر

باتری 100 آمپر سوزوکی

تومان4,119,000
تخفیف!

باتری 90 آمپر

باتری 90 آمپر سوزوکی

تومان3,934,000

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
0
نظر شما برای ما مهم است، لطفا دیدگاه خود را بفرماییدx
تماس با ما و ثبت سفارش