باتری اوربیتال EFB سپاهان باتری

باتری اوربیتال efb سپاهان باتری
4.8
(2614)

باتری EFB چیست؟

باتری های تحت عنوان EFB = Enhanced Flooded Battery پیشرفته ترین نوع باتری با الکترولیت مایع هستند. که با گستردش کاربرد تکنولوژی Start-Stop در خودروها در جهان، به عنوان راه حلی برای کاهش مصرف سوخت و نشر دی اکسید کربن برای تامین نیاز این نوع خودروها طراحی شده است. این باتری ها طوری طراحی شده اند که با افزایش طول عمر قابل توجه و بهبود شارژپذیری دینامیک برای انطباق با عملکرد در شرایط با شارژ غیر کامل (High rate partial state of charge) پاسخگوی نیاز خودروهای مجهز به عملکرد Start-Stop باشند. علاوه بر این، با توجه به طول عمر بالاتر نسبت به باتری های متداول برای خودروهای متداول که دارای مصرف کننده های الکتریکی زیاد و خودروهایی که نیاز به دفعات استارت بالا در طول روز دارند، مناسب هستند.

دلیل معرفی باتری های (EFB (Enhanced Flooded Battery سپاهان باطری با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تر نسبت به باطری های سیلد معمولی و مقاوم تر از لحاظ فشار بیشتری که به واسطه دشارژ عمیق تری که به باطری وارد می آید نیز همین است.

این تولید کننده باطری ایرانی خودرو با بکارگیری جدیدترین دستگاهای پیشرفته اروپایی اقدام به تولید این باتری و باطری های با کیفیت زیادی کرده است.

سپاهان باتری بیان کرده است که به دلیل تکنولوژی بالاتر استفاده شده در باتری EFB باعث افزایش 2 برابری طول عمر این باطری ها می شود.

ویژگی باتری اوربیتال EFB سپاهان باتری 

  • طراحی شده برای استفاده در خودروهای استاپ استارت
  • توان و سرعت راه اندازی بالا در تعداد دفعات استارت و راه اندازی
  • طول عمر دو برابری نسبت به باتری های سیلد معمولی
  • افزایش شارژپذیری دینامیک
  • گارانتی طولانی مدت

گارانتی باتری اوربیتال EFB سپاهان باتری 

طول مدت گارانتی باتری EFB سپاهان 30 ماه است.  21 ماه + 9 ماه مازاد که در صورت علاقه می توایند آن را خریداری کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
0
نظر شما برای ما مهم است، لطفا دیدگاه خود را بفرماییدx
تماس با ما و ثبت سفارش