باتری رنو لاگونا

باتری رنو لاگونا
4.7
(90)

فروش باتری اتمی و فابریک ماشین رنو لاگونا

رنو لاگونا یک خودرو سایز متوسط فرانسوی است که در نسخه‌های سدان، کوپه و واگن به تولید می‌رسد. نسل اول لاگونا در سال 1994 معرفی و عرضه شد و تاکنون 3 نسل متفاوت از آن معرفی شده است. نسل سوم لاگونا در سال 2007 معرفی شد و تولید آن تا سال 2015 ادامه پیدا کرد.

این نسل از لاگونا همانند نسخه‌های قبلی ابتدا در نسخه‌های سدان (لیفت‌بک) و واگن عرضه شد اما کمی بعد، رنو از نسخه کوپه آن هم رونمایی کرد که یک خودرو کاملا اسپرت و البته زیبا بود. لاگونا با استفاده از پلتفرم D گروه رنو نیسان ساخته شده که در خودروهایی همچون نیسان آلتیما، نیسان تینا و نیسان مورانو هم مورد استفاده قرار گرفته.

باتری فابریک رنو لاگونا چند آمپر است؟

باتری این ماشین 100 آمپری است که با ولتاژ 12 ولت در جریان است. تنها همین آمپر بر روی آن قابل نصب است.

مشخصات باتری رنو لاگونا
  • ولتاژ: 12 ولت
  • آمپراژ: 100 آمپر
  • ابعاد محل جایگیری باتری: 37.7*17.5*19 سانتی متر
نوع باطری رنو لاگونا چیست؟

باتری اسیدی ( تر ) و باتری اتمی ( خشک )

البته با توجه به مزیت های باتری سیلد نسبت به باطری اسید پیشنهاد ما استفاده از باتری اتمی می باشد.

در صورتی که شما بر روی خودروی خود سیستم صوتی حرفه ای به همراه آمپلی و یا چراغ های روشنایی تقویت شده بر روی رنو لاگونا نصب کرده اید حتما از باتری با ظرفیت آمپراژ بالاتر استفاده کنید.

کارخانه برای رنو لاگونا باتری فابریک و استانداردی که تعبیه کرده است براساس برق مورد نیاز خودرو تعیین کرده است و اگر شما یک قطعه برقی جدیدی نصب کردید حتما باتری خودرو را ارتقاء بدهید تا در مرور زمان خودرو و باتری دچا مشکل نشود.

عمر باتری رنو لاگونا چقدر است؟

میزان عمر باتری در اصل به نوع مصرف شما و شرایط اقلیمی منطقه شما بستگی دارد و ممکن است یک باتری یک سال عمر و همان باتری در خودروی دیگر 3 سال عمر کند.

باتری در مناطق گرمسیر و مسیر های پرترافیک زودتر کیفیت خود را از دست میدهد.

خرابی دینام یا برق دزدی خودرو عامل اصلی خرابی باتری میباشد.

اما باتری های ایرانی تا 2 سال عمر میکنند.

باتری رنو لاگونا

باتری فابریک و استاندارد رنو لاگونا چیست؟

باتری فابریک و اصلی رنو لاگونا 100 آمپر است که در صورت استفاده صحیح میتوانید این باتری را تا 2 سال بهترین استفاده را کنید.

قیمت باتری رنو لاگونا

قیمت باتری های به چندین عامل مختلف بستگی دارد:

  • کشور سازنده باتری ماشین
  • شرکت سازنده باتری
  • نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  • ظرفیت آمپراژ باتری خودرو
  • تاریخ اعتبار گارانتی باتری
  • تاریخ سال ساخت باتری
گارانتی باتری سپاهان

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی سپاهان باتری در تهران  مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باطری اصلی ماشین رنو لاگونا را از کجا بخریم؟

مجتمع صنعتی سپاهان باتری در اسفند ماه 1378 فعالیت خود را در زمینه تامین و ایجاد کارخانه های تهیه و تولید انواع صفحات ، قالب بدنه و اتصالات انواع باطری ، انواع آب مقطر و اسید باطری و انجام کلیه امور بازرگانی و تولیدی که در ارتباط با موضوع شرکت میباشد آغاز نمود.محل اصلی کارخانه در شهرک صنعتی اصفهان واقع گردیده است و با بیش از 20 دفتر استانی و 750 نماینده خدمات پس از فروش و بیش از 300 نمایندگی فروش در حال عرضه محصولات خود را در سراسر کشور می باشد. سپاهان باتری علاوه بر دریافت نشان صنعت سبز از سازمان محیط زیست کشور دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه های بین المللی ISO 18000، ISO 14000و ISTS است.

برای رنو لاگونا باتری 100 آمپر سپاهان باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت بسیار بالای سپاهان باتری نسبت به باقی برندها، سپاهان باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی سپاهان باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری سپاهان به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری خودرو موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری های سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که  نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

مشاوران فنی و فروش سپاهان باتری، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را در زمینه خرید باتری مناسب خودرو، در اختیار شما قرار دهند. کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری:
نصب باطری فابریک:

خودروی شما با یک باطری غیر فابریک هم روشن خواهد شد اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید. از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط سپاهان باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

گارانتی تعویض باطری نصب شده:

باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در 24 ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی

کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در سپاهان باتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز:

تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان سپاهان باتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
کشوری
کشوری
3 سال پیش

سلام ببخشید مزاحم شدم میخواستم بدونم باتری ماشینم رومیتونم ایرانی بندازم؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  کشوری
3 سال پیش

سلام دوست عزیز بله از برند های خوب ایرانی هم میتونید استفاده کنید

کامبیز
کامبیز
3 سال پیش

تاریخ تولید باطری کجاش حک شده

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  کامبیز
3 سال پیش

سلام تاریخ تولید باتری رو باتری یا بر روی کارتن آن مانند برند سپاهان باتری درج شده است

بهمنی
بهمنی
2 سال پیش

من روی ماشین سیستم نصب کردم چند آمپر نصب کنم که بهتر جواب میده؟

5
0
نظر شما برای ما مهم است، لطفا دیدگاه خود را بفرماییدx
تماس با ما و ثبت سفارش