باتری پژو پارس

باطری پژو پارس
4.6
(133)
 فروش باتری اتمی و فابریک ماشین پژو پارس

پژو پارس یا پرشیا خودرویی محصول ایران خودرو است. این خودرو تغییر چهره یافتهٔ پژو ۴۰۵ است که در طرح ظاهری آن از بدنه پژو ۴۰۶ الهام گرفته شده‌است. خودرو پژو پارس بانام داخلی ایکس۹ (به انگلیسی: X9) درابتدا با نام پژو سفیر به بازار عرضه شد ولی چندی بعد به پژو پرشیا تغییر نام داد و هم‌ اکنون دربازار با نام پژو پارس عرضه می‌شود.

پژو پرشیا تاکنون در انواع پارس سال (XU7 L3) ، پارس‌‌‌‍ ELX با موتور 16 سوپاپ (XU7 L4) ، پارس ELX با موتور (XUM 2000cc) و پارس ال ایکس با موتور (TU5)تولید و عرضه شده‌است.

باتری پژو پارس یا پرشیا چند آمپر است ؟

باتری این مدل خودروی ایرانی 66 آمپر اتمی است.

اما در صورتی که قصد دارین ماشین روان تر و با قدرت بهتری برایتان برق و شتاب بدهد پیشنهاد ما باتری 74 آمپر سپاهان باتری است.

مشخصات باتری پژو پارس
  • باتری فابریک: 66 آمپر
  • آمپراژ: 12 ولت
  • ابعاد جای باتری: 27.6*17.5*19
عمر باتری پژو پارس

عمر باتری به چندین عامل بستگی دارد

  1. کشور و برند سازنده
  2. آلیاژ استفاده شده برای صفحات
  3. جنس باتری (تر یا خشک) اتمی یا اسیدی
  4. میزان مصرف یا شارژ دهی دینام
  5. آب و هوای منطقه

عموما باتری های ایرانی عمر کوتاهی نسبت به برندهای خارجی دارد. البته عمر دقیق باطری به نحوه کارکرد دینام و استارت ماشین بستگی دارد.

مناسبترین باطری برای پرشیا یا پارس

باتری های ایرانی مانند سپاهان باتری مناسبی برای این خودرو میباشد. پیشنهاد ما به شما باطری ۷۴ آمپر اتمی سپاهان باتری میباشد.

باطری پژو پارس

باتری فابریک پژو پارس tu5

باتری فابریک پرشیا که کارخانه طبق استاندارد های مورد نیاز بر روی این خودرو قرار میدهد باتری 66 آمپری است.

اما اگر از سیستم های صوتی حرفه ای و یا روشنایی تقویتی استفاده میکنید باید از باتری با ظرفیت بالاتری استفاده کنید.

گارانتی باتری سپاهان

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی سپاهان باتری در تهران مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باطری اصلی ماشین پژو پارس را از کجا بخریم؟

مجتمع صنعتی سپاهان باتری در اسفند ماه 1378 فعالیت خود را در زمینه تامین و ایجاد کارخانه های تهیه و تولید انواع صفحات ، قالب بدنه و اتصالات انواع باطری ، انواع آب مقطر و اسید باطری و انجام کلیه امور بازرگانی و تولیدی که در ارتباط با موضوع شرکت میباشد آغاز نمود.محل اصلی کارخانه در شهرک صنعتی اصفهان واقع گردیده است و با بیش از 20 دفتر استانی و 750 نماینده خدمات پس از فروش و بیش از 300 نمایندگی فروش در حال عرضه محصولات خود را در سراسر کشور می باشد. سپاهان باتری علاوه بر دریافت نشان صنعت سبز از سازمان محیط زیست کشور دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه های بین المللی ISO 18000، ISO 14000و ISTS است.

برای پرشیا باتری 66 آمپر سپاهان باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت بسیار بالای سپاهان باتری نسبت به باقی برندها، سپاهان باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی سپاهان باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری سپاهان به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

راهنمایی های خرید باتری

خوب است که برای خرید باتری خودرو موارد مهم زیر را رعایت کنید:

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید.

برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری های سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

مشاوران فنی و فروش سپاهان باتری، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را در زمینه خرید باتری مناسب خودرو، در اختیار شما قرار دهند. کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری:
نصب باطری فابریک:

خودروی شما با یک باطری غیر فابریک هم روشن خواهد شد اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید. از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط سپاهان باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

گارانتی تعویض باطری نصب شده:

باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در 24 ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی:

کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در سپاهان باتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز:

تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان سپاهان باتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
16 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
فرقانی
فرقانی
3 سال پیش

سلام من میخوام برای صندلی های ماشینم گرمکن نصب کم به نظر شما چه باتری نصب کنم؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  فرقانی
3 سال پیش

سلام دوست عزیز باتری 74 آمپر مناسب خودروی شما می باشد.

علی
علی
3 سال پیش

سلام من باتری ماشینم 7ماه تعویض کردم الان سرباتریم سولفاته زده استارت که میزنم روشن میشه ولی بازخاموش میشه مربوط به کثیفی سرباتریم یاباتریم مشکل داره؟

سعادت
سعادت
3 سال پیش

میخام سیستم بندازم چند امپر بزنم خوبه؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  سعادت
3 سال پیش

سلام دوست عزیز باتری خودروی شما 66 امپر می باشد. اگر قصد نصب کردن سیستم صوتی را دارید توصیه میکنیم باتری 74 امپر برای خودروی خود نصب کنید.

جواد
جواد
3 سال پیش

سلام آیا باتری 70 آمپر هم قابل نصب است؟

کاظم
کاظم
3 سال پیش

سلام و احترام
برای ماشین پرشیا اصولا نصب باتری74 امپر بروی ماشین که روش دوتا امپلی فایر( بدون ساب) نصب است تایید میفرمایید وگرنه چه نوع امپری رو سفارش میکنید؟ نصب باتری 74 امپرسبب خراب شدن دینام یا فشار به سیستم الکتریکی خودرو در دراز مدت نمیشه؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  کاظم
2 سال پیش

با سلام و درود
باتری فابریکی پژو پرشیا 66 آمپر می باشد، در صورتی که وسایل برقی اضافه دارید میتوانید باتری با ظرفیت 74 آمپر استفاده نمایید.
اگر برای خودرو خود باتری 74 آمپر استفاده نمایید مشکلی برای باتری و دینام خودرو ایجاد نمی شود.

هدایتی
هدایتی
3 سال پیش

سلام و خسته نباشید
پژوپارس 98 دارم ازابتدا سه روز وقتی استارت نخوره باتری میخوابه باتری ساز تست کردم ماشین برق دزدی نداره و دینام و هم سالمه باتری هم ازابتدا نو بوده ولی الان چنین مشکلی دارم ممنون میشه بفرمایید مشکل ماشینم چیه؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  هدایتی
2 سال پیش

با سلام
از آن جایی که در طرح مشکل بیان نمودید کلیه تست های سلامت خودرو را انجام داده اید و رفع اشکال نشده حتما تست و تعویض باتری را نیز انجام بدهید ببینید مشکل برطرف خواهد شد یا خیر؟
ولی در هر صورت برای رفع ایراد حتما به متخصص مراجعه نمائید.

پرواز
پرواز
3 سال پیش

سلام خسته نباشید
نصب باتری 74 امپری سبب خراب شدن دینام یا فشار به سیستم الکتریکی خودرو در دراز مدت نمیشود؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  پرواز
2 سال پیش

با سلام
خیر در صورت استفاده از تجهیزات اضافی ارتقاء باتری تا ظرفیت 74 آمپر مانعی ندارد و به هیچ کجای خودرو آسیبی وارد نمی کند.

منیره
منیره
2 سال پیش

سلام به پارس 70 امپر هم قابل نصب هست؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  منیره
2 سال پیش

با سلام و درود
باتری فابریکی پژوپارس (66آمپر) می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافی می توانید از باتری 74 آمپر هم استفاده نمایید.

Ahmadi
Ahmadi
2 سال پیش

سلام وقت بخیر. شما شهرستان هم ارسال باتری دارید؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  Ahmadi
1 سال پیش

با سلام
متاسفانه خیر، خدمات شرکت کیان باتری شامل تعویض باتری خودرو به صورت شبانه روزی و محدود به مناطق 22 گانه استان تهران است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شرکت کیان باتری به شماره تلفن 88200200 تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمائید.

16
0
نظر شما برای ما مهم است، لطفا دیدگاه خود را بفرماییدx
تماس با ما و ثبت سفارش