باتری تیبا

باتری تیبا
3.7
(71)

فروش باتری اتمی و فابریک ماشین تیبا

تيبا با بهره گیری از موتور قدرتمند ۱۵۰۰ سی سی یورو ۴ از زمان تولید جایگاه مناسبی را در بین مصرف کنندگان داخلی و صادراتی پیدا کرده است.

تیبا با ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله شتاب بالا و قدرت مطلوب موتور توانسته است با وجود استانداردهای سختگیرانه اهداف صادراتی را بعنوان خودروئی مطلوب در بسیاری از بازارها و حتی اروپا محقق سازد.

این محصول با طراحی زیبا از نظر بسیاری از مصرف کنندگان محصولی مناسب برای خانواده شناخته می شود و با تکیه بر این کارائی در کنار مصرف سوخت پائین خود یکی از خودروهای مناسب برای سفرهای بین شهری محسوب می شود.

باتری تیبا چند آمپر است؟

شرکت سایپا برای تمامی خودرو های مدل تیبا همانند باتری پراید از باتری اسیدی (تر) 50 آمپر استفاده میکند.

این باتری 50 آمپری با ولتاژ 12 ولت در جریان است. البته در صورت استفاده از ادوات برقی می توانید تا 60 آمپر هم استفاده کنید.

مشخصات باتری تیبا
  • ولتاژ: 12 ولت
  • آمپراژ: 50 آمپر
  • ابعاد محل جایگیری باتری: 23 × 18 × 24 سانتی متر
نوع باطری تیبا چیست؟

باتری اسیدی ( تر ) و باتری اتمی ( خشک )

البته با توجه به مزیت های باتری سیلد نسبت به باطری اسید پیشنهاد ما استفاده از باتری اتمی می باشد.

در صورتی که شما بر روی خودروی خود سیستم صوتی حرفه ای به همراه آمپلی و یا چراغ های روشنایی تقویت شده بر روی تیبا نصب کرده اید حتما از باتری با ظرفیت آمپراژ بالاتر استفاده کنید.

کارخانه برای تیبا باتری فابریک و استانداردی که تعبیه کرده است براساس برق مورد نیاز خودرو تعیین کرده است و اگر شما یک قطعه برقی جدیدی نصب کردید حتما باتری خودرو را ارتقاء بدهید تا در مرور زمان خودرو و باتری دچا مشکل نشود.

باتری تیبا

عمر باتری تیبا چقدر است؟

میزان عمر باتری در اصل به نوع مصرف شما و شرایط اقلیمی منطقه شما بستگی دارد و ممکن است یک باتری یک سال عمر و همان باتری در خودروی دیگر 3 سال عمر کند.

باتری در مناطق گرمسیر و مسیر های پرترافیک زودتر کیفیت خود را از دست میدهد.

خرابی دینام یا برق دزدی خودرو عامل اصلی خرابی باتری میباشد.

اما باتری های ایرانی تا 2 سال و باتری های اصلی کره ای تا 3 سال عمر میکنند.

باتری فابریک و استاندارد تیبا چیس؟

باتری فابریک و اصلی تیبا 50 آمپر اسیدی است که ما در صورت استفاده صحیح میتوانید این باتری را تا 2 سال بهترین استفاده را کنید.

گارانتی باتری سپاهان

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی سپاهان باتری در تهران  مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باطری اصلی ماشین تیبا را از کجا بخریم؟

مجتمع صنعتی سپاهان باتری در اسفند ماه 1378 فعالیت خود را در زمینه تامین و ایجاد کارخانه های تهیه و تولید انواع صفحات، قالب بدنه و اتصالات انواع باطری، انواع آب مقطر و اسید باطری و انجام کلیه امور بازرگانی و تولیدی که در ارتباط با موضوع شرکت میباشد آغاز نمود.محل اصلی کارخانه در شهرک صنعتی اصفهان واقع گردیده است و با بیش از 20 دفتر استانی و 750 نماینده خدمات پس از فروش و بیش از 300 نمایندگی فروش در حال عرضه محصولات خود را در سراسر کشور می باشد. سپاهان باتری علاوه بر دریافت نشان صنعت سبز از سازمان محیط زیست کشور دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه های بین المللی ISO 18000، ISO 14000و ISTS است.

برای تیبا باتری 50 آمپر سپاهان باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت بسیار بالای سپاهان باتری نسبت به باقی برندها، سپاهان باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی سپاهان باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری سپاهان به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
31 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
ارمان
ارمان
4 سال پیش

چرا در بندرعباس فقط ۱۳ماه گارانتی داره

باتری سپاهان
در جواب  ارمان
4 سال پیش

تاریخ تولید باتری احتمالا قدیمی بوده، گارانتی همون حدود 15 تا 16 ماهه هستش

صباحی
صباحی
3 سال پیش

سلام خسته نباشید وقت شمابخیر
ماشینم روشن نمیشه موقع استارات زدنم برق پشت آمپرضعیف میشه مشکل از دینامم هست یا ازباتریم؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  صباحی
3 سال پیش

سلام دوست عزیز باتری و دینام خودروی شما باید توسط کارشناس مورد تست و بررسی قرار بگیرد

ابطحی
ابطحی
در جواب  باتری سپاهان
3 سال پیش

سلام، خارج از شهر تهرانم خدمات ارایه میدین؟
من دماوندم

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  ابطحی
3 سال پیش

با سلام
متاسفانه خیر، فقط مناطق 22 گانه شهر تهران

حسین
حسین
3 سال پیش

سلام من باتری 55آمپرمیخوام نصب کنم ولی روی ماشینم سیستم دارم دزدگیرمم تصویری این باتری جواب میده برای ماشینم کم نمیاره که بخواد به ماشین فشاربیاد؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  حسین
3 سال پیش

سلام دوست عزیز با توجه به نصب سیستم و دزدگیر تصویری بر روی خودروی شما. باتری 60 آمپر مناسب تر خواهد بود

جوادی
جوادی
3 سال پیش

سلام دوست عزیز خسته نباشید
قربان من باتری ماشینم باتری به باتری کردم روشن شد نزدیک یک ساعت هم گذاشتم روشن موند .الان که دوباره استارت میزنم بازم روشن نمیشه .مدت زمانی که روشن بوده برای شارژ باتری کافی نبوده یااینکه عمر باتریم تموم شده؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  جوادی
3 سال پیش

سلام دوست عزیز سلامت باشید.
هنگام باتری به باتری خودروی شما باید حدود 3 ساعت روشن بماند. در صورتی که بعد از این مدت باز هم خودرو روشن نشد باید باتری خودرو را تعویض کنید

جعفری
جعفری
3 سال پیش

چراغ ماشینم کم نور شده ایا بخاطر باطریه؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  جعفری
3 سال پیش

سلام دوست عزیز بله ممکن است باتری خودروی شما دچار مشکل شده باشد. علی ایحال باتری و سیستم برقی خودروی شما باید توسط کارشناس مورد تست و بررسی قرار بگیرد.

فارابی
فارابی
3 سال پیش

هشت ماهه که باطریم رو خریدم اما ماشینم استارت نمیخوره

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  فارابی
3 سال پیش

سلام دوست عزیز باتری و سیستم برقی خودروی شما باید توسط کارشناس مورد تست و بررسی قرار بگیرد.

سارا
سارا
3 سال پیش

سلام من یه هفته ماشینمو روشن نکردم باطری خالی کرده بود با باتری به باتری روشن کردم ولی الان دو روزه روشن نکردم باز باتریش ضعیف شده به نظرتون باید عوض بشه یا چه ساعت شارژ بشه

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  سارا
3 سال پیش

باتری شما حتما باید توسط کارشناس تست شود که مشخص شود که قابلیت شارژپذیری دارد یا خیر و به آیتم های متفاوتی از جمله تاریخ تولید باتری بستگی دارد.

لیلا
لیلا
3 سال پیش

سلام هزینه نصب و ارسال باتری برای ماشین رایگانه؟

مرادی
مرادی
3 سال پیش

سلام وقت بخیر
لرزش ماشین ایا بر عمر باتری تاثیر میزاره؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  مرادی
2 سال پیش

با سلام
در بسیاری از محصولات این لرزش ها تاثیر مستقیم بر عمر مفید باتری دارند چون باعث شده صفحات باتری لق شده و یا از جا کنده شوند، ولی در برخی تولیدات معتبر از جمله اوربیتال EFB سپاهان باتری این مشکل برطرف شده و صفحات باتری در برابر لرزش و حتی تکانهای شدید مقاوم شده اند.

مصطفی
مصطفی
3 سال پیش

سلام SLI چیست؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  مصطفی
2 سال پیش

با سلام SLI مخفف عبارت STARTING LIGHTING IGNITION می باشد که به معنای راه اندازی، روشنایی و جرقه زدن می باشد. باتری های SLI به باتری های “راه انداز” نیز معروفند که از این باتری ها برای ماشینهای شخصی، کامیون ها، اتوبوس ها، تراکتورها، قایق ها و دیزل ژنراتورها می توان استفاده کرد. این باتری ها از نوع سرب اسیدی هستند که برای تامین نیروی الکتریکی برای استارت موتورها طراحی شده اند. SLA مخفف SEALED LEAD ACID است که مربوط به باتری های سرب اسیدی از نوع سیلد می باشد که از نظر شیمیایی و طراحی مشابه با باتریهای نوع… خواندن ادامه ...

حمزه ای
حمزه ای
3 سال پیش

سلام
حداکثر فضا برای نصب باتری روی تیبا چقدره؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  حمزه ای
2 سال پیش

با سلام
ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 50 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 بوده که نهایتا می توانید باتری 60 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 نصب نمائید.

ضمان دار
ضمان دار
3 سال پیش

سلام
من روی تیبا66 امپر اتمی انداختم و سیستم جانبی دیگه روی ماشین ندارم یکدفعه ماشین در راه خاموش شدهرکاری کردم روشن نشد دائم فیوزش میسوزه. ممکنه علتش از امپر بالای باتری باشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  ضمان دار
3 سال پیش

با سلام
خیر آمپراژ باتری ربطی به سوختن فیوز و خاموش شدن خودرو ندارد، دلیل سوختن فیوز نوسان ورودی برق به خودرو است در حالی که ظرفیت دینام شما بسیار بالاتر از این مقدار می باشد و دلیل خاموش شدن خودرو دینام، پمپ بنزین و … می تواند باشد. حتما به یک کارشناس مراجعه نمائید.

حسین
حسین
2 سال پیش

سلام میشه بگید قالب اصلی ماشین تیبا چند امپر هست؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  حسین
2 سال پیش

با سلام و درود
باتری فابریکی تیبا (50آمپر) می باشد که در صورت داشتن وسایل برقی اضافی می توانید از باتری55 و 60 آمپر هم استفاده نمایید.

سلطانی
سلطانی
2 سال پیش

برای تیبا من کمتر از یک ساله که باتری 60 آمپر نصب کردم اما الان در حال رانندگی بودم که چراغهاش ضعیف شد و بعد خاموش شد، به نظرتون باتریش سوخته ؟ یا دلیل دیگه ای داره؟

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  سلطانی
1 سال پیش

با سلام خاموش شدن خودرو در حال حرکت سه عامل اصلی می‌تواند داشته باشد: سوخت، هوا و برق خودرو. مهم‌ترین علل آن به شرح زیر است: ۱. فقدان سوخت کافی در پیشرانه: اصولاً موتورهای احتراقی جهت انجام وظایف خود همچون هر موجود متحرک دیگری، نیاز به تامین انرژی و خوراک دارند. یکی از دلایل اصلی خاموش شدن موتور خودرو در حال حرکت، عدم تأمین و ارسال کافی سوخت به سوی محفظه احتراق سیلندر است. 2. عدم تأمین هوای مورد نیاز پیشرانه: هر ماده‌ای جهت سوختن، نیاز به هوا یا اکسیژن دارد بنابراین، تأمین هوای مورد نیاز پیشرانه، یکی از اصول… خواندن ادامه ...

رضا
رضا
1 سال پیش

سلام من باتری که روی ماشینم هست 55امپر هست یه سیستم صوتی ن خیلی قوی بلکه معمولی بستم ایا نیازه باتری 60امپر بگیرم یا همون 55 جواب میده

باتری سپاهان
باتری سپاهان
در جواب  رضا
1 سال پیش

با سلام
ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 50 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 است و در صورت نیاز و استفاده از موارد مصرفی بیشتر از باتری 55 و 60 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 نیز می‌توانید استفاده نمائید.
اگر موارد مصرفی زیادی ندارید همان باتری 55 آمپر مصارف خودروی شما را کفایت خواهد نمود. اما برای اطمینان از این موضوع حتما به یک متخصص سیستم صوتی خودرو مراجعه نمائید.

31
0
نظر شما برای ما مهم است، لطفا دیدگاه خود را بفرماییدx
تماس با ما و ثبت سفارش